OSP w Kruszwicy Mieczysł‚aw Musiał‚owski Ochotnicza Straż Pożarna w Kruszwicy Ochotnicza Straż Pożarna w Kruszwicy, jej czł‚onkowie, osiągnię™cia, historia, wyposażenie. 2009 - 2018 1024 polski
Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/ospkrusz/public_html/index.php on line 49
===============

oo
ooo
ooo
emblemat OSP w Kruszwicy
ksrg
menu





M O T O P O M P A
T O C H A T S U    VC82ASE

pompa TOHATSU  VC82ASE OSP w Kruszwicy


ZALETY POMPY:
  • Motopompa TOHATSU VC82ASE o lekkiej i zwartej konstrukcji.
  • Silnik o dużej mocy i wysokiej niezawodności.
  • Benzyna i olej są mieszane automatycznie w proporcji dopasowanej do prędkości obrotowej silnika.
  • Niski poziom hałasu silnika.
  • Bezolejowa pompa próżniowa.
  • Obudowa zapewniająca całkowitą ochronę pompy.
  • Zamknięty system wody chłodzącej.
  • Podwójne wyjście tłoczne.
  • Gaźnik z automatycznym zasysaniem.
  • Niewymagający konserwacji akumulator.
  • Spust paliwa.
  • Czujnik zabezpieczający silnik przed przegrzaniem.
  • Scentralizowane zasilanie.
  • Nierdzewny zbiornik paliwa.
  • Dwie nasady toczne z zaworami zamocowane obrotowo (w zakresie 900)

PARAMETRY   TECHNICZNE:

S I L N I K

Model silnika-2WT78GA
Typ silnika -benzynowy, 2-suwowy
Pojemność skokowa-746 cm3
liczba cylindrów-2
średnica tłoka-78mm
Skok tłoka-78mm
Chłodzenie-wodą tłoczoną
Moc nominalna silnika-40,5 kW (55 KM)
Moc maksymalna silnika-47,8 kW (65 KM)
Układ rozruchowy główny-rozrusznik elektryczny
Układ rozruchowy rezerwowy-linka rozruchowa
Rozruchowe zassanie paliwa-automatyczne
Poj. zbiornika paliwa-18 l
Zużycie paliwa-18 litrów / godz. (przy 8 bar / 1600 l/min)
Smarowanie silnika-przez olej silnikowy automat. dozowany do paliwa
Układ zapłonowy-iskrownik w kole zamachowym

P O M P A

Typ pompy-jednostrumieniowa,
jednostopniowa pompa turbinowa
Zalewanie (ssanie)-pompka próżniowa łopatkowa (bezolejowa)
Czas ssania z 1,5 m-4 s
Czas ssania z 7,5 m-20 s
max wys. ssania-9 m
Wydajność dla wys. 1,5 m
przy ciśnieniu 10 bar-1 430 l/min
przy ciśnieniu 8 bar-1 850 l/min
przy ciśnieniu 4 bar-2 150 l/min
Wydajność dla wys. 7,5 m
przy ciśnieniu 8 bar-1 050 l/min
Max wydajność-2050 l /min
typ nasad-storz
średnica nasady ssawnej-ø 110mm = 4"
średnica nasad tłocznych-ø 75 mm = 3"


oświetlenie-1 reflektor strumieniowy
oświelenie-12 v / 35 W
akumulator-12 V / 16 Ah
wymiary:
długość-78 cm
szerokość-69,5 cm
wysokość-81 cm
Masa -106,5 kg


Spust paliwa - model VC82ASE jest wyposażony w zawór spustowy komory pływakowej, zapewniający łatwe usuwanie niezużytego paliwa z gaźnika. Paliwo powinno być spuszczane z komory pływakowej po każdym użytkowaniu pompy, aby zapewnić stałą możliwość szybkiego uruchomienia silnika w nagłych wypadkach.
Czujnik zabezpieczający silnik przed przegrzaniem - aby zabezpieczyć silnik przed stratami wody chłodzącej oraz chronić pompę, kiedy nie ma tłoczenia wody, w modelu tym przewidziano ochronę przed przegrzaniem. Urządzenie automatycznie zatrzymuje silnik, kiedy temperatura pracy osiąga 80°C. Po automatycznym zatrzymaniu silnika można ponownie włączyć czujnik przy pomocy specjalnie zaprojektowanego przełącznika. Umożliwia to operatorowi pompy kontrolowanie pracy w nadzwyczajnych sytuacjach. Scentralizowane sterowanie - wszystkie urządzenia pomiarowe, gałka sterowania tarczą przepustnicy oraz przełączniki są umieszczone na panelu sterowniczym dla ułatwienia obsługi. Panel sterowniczy zawiera także "Monitor OK", zapewniający łatwą wizualną kontrolę pracy pompy. Wskaźniki "Monitora OK" sprawdzają następujące stany:
  • Lampka wskaźnikowa poziomu oleju silnikowego (paliwowego)
    - lampka ostrzegawcza zapala się, gdy poziom oleju w komorze olejowej silnika osiąga niebezpiecznie niski poziom.
    Lampka zapala się, kiedy zużyte zostały 3/4 ilości oleju i należy go natychmiast uzupełnić.
  • Lampka alarmowa poziomu paliwa
    - ta lampka ostrzegawcza zapala się, kiedy jest niski poziom paliwa w zbiorniku (2/3 zbiornika puste).
    Paliwo należy uzupełnić w miarę potrzeby. Podczas przechowywania zbiornik powinien być całkowicie napełniony świeżym paliwem.
  • Czujnik zabezpieczający przed przegrzaniem silnika
    - silnik zatrzyma się i lampka się zapali, gdy czujnik zabezpieczający przed przegrzaniem silnika zadziała.

Pompa TOHATSU VC82ASE posiada certyfikat CNBOP

linia 6

<<<   wróć do poprzedniej strony   >>>

linia 6
rulon

Jesteś 403081 gościem na Naszej stronie.


o
Informujemy, iż w celu zliczenia ilości odwiedzin korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Zalecam pozostawienie ustawień standartowych używanej przeglądarki internetowej.
Nie zalecany typ przegladarki to Internet Explorer
ogieńogieńogieńogieńogieńogieńogień
Zgodnie z ustawą o prawie autorskim, kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii i innych materiałów znajdujących się w tym serwisie
bez informacji o pochodzeniu (adresie strony) lub bez zgody autora serwisu jest zabronione.

graphic design by Musiałowski Mietek   - © 2009 - 2018